laupäev, 23. aprill 2016

Helena's Bakery

Täna ma võtan endale õiguse LIHTSALT uue olla õnnelik ühe oma sammu üle ja seda ka teiega jagada. Kirjutan ühest oma uuest ettevõtmisest. See ei ole siin mingi reklaamiblogi ega hakka ka kunagi olema - aga see on minu armas isiklik blogi, milles mulle meeldib oma tegevusi ning mõtteid jagada ning ma tahaksingi oma kallitele lugejatele teada anda, millega ma viimasel ajal hakkama olen saanud. 


Kõik on juhtunud kuidagi kiiresti ja ootamatult, aga ma võtsin kätte ning ajasin korda vajaliku dokumentatsiooni, et teavitada toidu- ja veterinaarametit oma kokkamistegevusest nagu kord ja kohus. See tähendab, et nüüd on minu koduköögil ametlikult lubatud valmistada hõrgutisi ka müügiks. Kavatsen keskenduda esialgu magusatele ja soolastele küpsetistele ning suupistetele, kuid ka smuutidele. Menüü, koduleht ja Facebooki leht on alles valmimisel, aga konkreetsele soovile võib pakkumist siiski iga kell küsida, vaatame siis, mis me sellega teeme. :)

Järgmine postitus ikka juba vanaviisi... ;) Welcome to Helena's Bakery! 

Kommentaare ei ole: