neljapäev, 19. mai 2016

Ega ma praegu muud ei tahtnudki öelda, kui et teha kiire meeldetuletuse lähenevate Kalamaja Päevade kohta. :) Selle ürituse raames on pühapäeval ju ka kõigi poolt palavalt oodatud hoovikohvikute päev. Kuigi ma ise enam Kalamaja elanik pole, siis süda on selle kandi küljes kõvasti kinni endiselt ja kuna seal elab mitugi head sõpra, siis on mul ongi õnn ühe hoovikohviku tegemistes kaasa lüüa ning omalt poolt seal üht-teist kohvikõrvast lauale panna. Menüüs on ikka minu ja nüüd siis tegelikult Helena's Bakery nime all ilmuvad / müüdavad vanad head lemmiktooted. Aga et oleks huvitavam, siis ma soovitan ikka ise kohale tulla piiluma, et mis me seal teeme ja pakume. ;)

Kohvikuks on Volta tänaval asuv tabava nimega Travolta hoovikohvik: 
ning selle ja ka tuleviku ürituste tarbeks meisterdas Minualbumi tegus perenaine Kelli mulle üliarmsa põlle, visiitkaardid ning lauakaardi. :) Minualbumi töödest-tegemistest saab infot siit: https://www.facebook.com/minualbum/?fref=ts - tootevalikus on nii personaalse touch'iga fotoalbumid kui kangatrükiga kaunistatud tekstiilitooted ja käsitööna valmistatud turundusmaterjalid.


Kommentaare ei ole: