neljapäev, 23. juuni 2016

Tänud kõigile, kellele minu blogi meeldib! :)


Sain täna teada midagi täitsa ootamatut. 

Paljud ilmselt on kursis, et osalesin sel aastal Eesti Blogiauhindade 2016 jagamisel kokandusblogide kategoorias. Auhinnad hõigati uhke gala raames välja juba ju 11.juunil. Auhindade jagamise üritusel tehti teatavaks kõikides kategooriates vaid esikolmik. Loogiline ka ju. Toidublogide esikolmik ei üllatanud mind karvavõrdki, sest teades nominente, siis oli see üsna selge juba ette. Need olid nimelt kokkama.ee (Ragne Värk), taimetoit.ee (Sandra Vungi) ning olgainkitchen.com (Olga Kaju). Kuid tõsiasi, mida ma ei teadnud, oli see, et hiljem netis avalikustatakse ka kogu esikümme.  

Täna sain seda ühelt kallilt inimeselt puht-juhuslikult teada, et Šokolaadimaa oli saanud 5-nda koha! Olin juba leppinud sellega, et auhinnalise koha saamiseks oli minu jaoks ilmselgelt liiga vara - olen ju seda blogi pidanud vaid nõks üle poole aasta. Ja millegipärast olin täitsa kindel, et ma ei saagi kunagi teada, mitmendale kohale siis jäin. Paljudel võistlustel kipub nii olema. Aga mitte seekord. Seega TÄNAN SÜDAMEST kõiki hääletajaid ning minu blogi lugejaid või kasvõi aeg-ajalt piilujaid, see viies koht oli igati üle ootuste! Tänud veelkord ning uue hooga edasi, uute suud vesiseks ajavate toidujuttudega! 


Kommentaare ei ole: