teisipäev, 6. oktoober 2015

Alustan...

Nii... tõmban sügavalt hinge ja nüüd lõpuks alustan. Omaenda kokkamisteemalise blogiga. Mul pole õrna aimugi, mida head blogipidamise tavad ette näevad, kuidas eristuda teistest, kuidas saada loetuks, järgituks, armastatuks... :) Tean ainult, et ma nüüd tunnen, et lihtsalt pean sellega algust tegema ja äkki tuleb sellest aja jooksul midagi tõeliselt vahvat. Ja äkki saan ka kellelegi teisele inspiratsiooni pakkuda. Sest ise olen ju tundide viisi imetlenud praeguste eredamate ja ehedamate toidublogijate lehekülgi. Ma tänan Teid, kes olete mulle mõtteainet ja motivatsiooni andnud seda ise teadmata!

Mitte ainult blogi pidamine, kujundamine ega nähtavaks tegemine pole minu jaoks midagi uut, vaid avastasin nüüd ka, et senine oma roogade suvaline kiire klõpsimine telefoniga pole sugugi piisav, et teha kauneid ja ahvatlevaid toidupilte! Samuti selgus, et kuigi olin ju pidanud end esteetilise silmaga inimeseks, siis pole need minu toitude serveerimis- ja kaunistamisoskused kaugeltki veel konkurentsivõimelised minu arust. Ning kannatamatu olen ma ka - igasugune nikerdamine nõuab minult suurt enesedistsipliini. Ja mis kõige olulisem - minu osatud ja valmistatud toitude endi ampluaa on tegelikult ka alles väga kitsas!

Miks ma aga siin niimoodi maha laidan kõike seni tehtut? Tegelikult ei laida. Olen hoopis rõõmus, et võtsin midagi tõsisemalt ette - midagi, mis mulle väga palju korda läheb ja meelerahu annab. Tahan ju hoopis öelda: see kõik on nii tohutult põnev ja tundub, et algamas on üks kaunis ja naudinguterohke teekond! :) Ma alustan äärmiselt lihtsatest asjadest ja vaatame siis, kuhu see kõik ükspäev viib...

Kõigepealt leidsin lihtsalt mõned pildid varasemast ajast, mis tundusid enam-vähem ilusad ja mille siia nüüd üles laen (enamuses koogid, sest muid toite on keerulisem kenasti pildistada). Võib-olla lisan hiljem ka mõne kommentaari nende kohta. Aga kes huvi tunneb, et millega tegu, võib muidugi ka ise küsida. Väga palju varasemaid toidupilte olen ära kustutanud, kuna olen väga enesekriitiline. :) Aga no - kuskil tuleb ju alustada. Ja küllap ma ükskord ka profikaameraga erinevate laudlinade, küünalde ja serviiidega oma toite pildistan!




Hommikupuder mustikate, kaneeli ja seedermänniseemnetega




kohupiima - toorjuustu kook konservmaasikatega




Suitsuforellipirukas päevalilleseemnetega




šokolaadimuffinid




Minu esimene õiges vormis tehtud leib




Keijo lemmik toorjuustukook, aga poolikul kujul - ilma kreemita




Sama forellipirukas, mis ülalpool oli lahtilõigatud kujul




Taaskord minu mehe lemmikkook, aga seekord maasikatega




šokolaadi-toffee kook




Suvesalat




Suvine kook (vist biskviit- kui õigesti mäletan)




Jälle variatsioon minu enim katsetatud ja minu lähikonnas enim armastatud juustukoogist




Tarte Tatin


Kommentaare ei ole: