teisipäev, 9. august 2016

Kõik on uus juba augustikuus!



Nii pikka vahet polegi vist mul blogipostituste vahele jäänud. Aga sellest pole üldsegi hullu, sest varsti võib avaneda vastupidine olukord, et saan ikka kohe väga palju kirjutada. :) Ma ühesõnaga võtan nüüd lõpuks ette ühe peadpööritava sammu - tulen oma seniselt igapäevatöölt kinnisvarast täiesti ära. Ja mis ma tegema hakkan? Aga no mis te arvate, kokkama ja küpsetama ilmselgelt. :)

Hakkan oma armsa Helena's Bakery'ga tegema peolaudade ning ürituste tarvis tellimustöid ja blogi pidamine jääb siis endiselt nagu toetavaks tegevuseks, mida ma lihtsalt nii väga naudin. Loodan aga, et selle tegevuse maht ikka arvestatavalt suureneb ja kvaliteet ka paraneb. 

Vabakutseliseks hakkan niisiis. Mõtlete, et olen hulluks läinud? Oh ei :) esimest korda elus teen ilmselt sellise tööalase otsuse, mis ei ole tõugatud materiaalsetest ootustest ega muust taolisest maisest, vaid ainult puhtalt oma kirest ja südamesoovist. Küllap siis kõik ka sujuma hakkab. Vähemalt targad inimesed, kelle arvamus mulle korda läheb, arvavad küll nii. Ja häid ning maitsvaid asju jäävad inimesed armastama igavesest ajast igavesti, nii et usun sellesse 100%. Ja üleüldse - peaasi on ju olla õnnelik. :)

12.08 ongi minu viimane tööpäev "eelmises elus" ja algab uus peatükk selles elus, mis tasapisi on sisse juhatatud tegelikult juba selle blogi loomise alguspäevadest saadik. 

Juhhhhuuuu, elagu põnevad muutused! :)


Fotod: FoodiesFeed.com


Kommentaare ei ole: